مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-11فرهنگي

نمایش آثار هنرمندانی از ایران و آمریکای لاتین در «ایرومدیا»


دومین دوره رویداد سالانه «ایرومدیا» با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از 10 تا 24 شهریور ماه برگزار می شود.

- دومین دوره رویداد سالانه ایرومدیا با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از 10 تا 24 شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین دوره رویداد سالانه ایرومدیا با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از 10 تا 24 شهریور ماه در فضای نمایشگاهی بسیار ویژه به مساحت بیش از 2400 متر مربع در مجموعه موزه ای تِک فک برگزار می شود.

این رویداد در سال دوم فعالیت خود به نمایش آثار 10 هنرمند سرشناس از کشورهای برزیل، آرژانتین، کوبا و شیلی در زمینه ویدئوآرت و ویدئو اینستالیشن می پردازد.

همچنین در کنار نمایش آثار هنرمندان آمریکای لاتین، آثار ویدئوآرت از 14 هنرمند ایرانی نیز در این دوره به نمایش درآمده است.

اسامی هنرمندان این رویداد به ترتیب به شرح زیر است: گابریلا گولدِر، کیکا نیکولِلا، اِدِر سانتوس، لوکاس بامبوتزی، اِنریک رامیرِز، اوسورلا سَن کریستوبال، اِلسیو میازاکی، آنا پائولا مَتیاس، ایزابل رودریگوئز راموس و فرانکو پالیوف در بخش هنرمندان آمریکای لاتین و بهنام کامرانی، مهرنوش روشنایی، شیرین عابدینی راد، درسا بسیج، ملینا کِلاد، محمدعلی فاموری، صادق مجلسی، رزیتا طاهری، بابک سپنتا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندانی از ایران و آمریکای لاتین در «ایرومدیا»

نمایش آثار هنرمندانی از ایران و آمریکای لاتین در «ایرومدیا»