مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-07سياسي

کاهش 70 درصدی شمار غریق در دریای مازندران


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از نجات بیش از هزار نفر از غرق شدن در دریای استان خبر داد و گفت: میزان کاهش غریق در استان بیش از 70 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در گذشته زیرساخت های مناسبی در حوزه ساحل وجود نداشت، افزود: در حوزه دریا در گذشته برنامه راهبردی زیرساختی تدوین نشده بود.

وی حوزه فرهنگی و نجات غریق را از دیگر مسائل فراروی ساحل بیان کرد و گفت: امسال برای اولین با تلاش و حمایت استاندار و نشست با استانداران شمالی و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور چارچوب فرهنگی برای سواحل تهیه و مشخص شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد اجازه داده شود تا سرمایه گذاران به مدت پنج سال طرح هایی را برای ایجاد زیرساخت ها در ساحل اجرا کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بهسازی و مبلمان ساحل را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در حال حاضر سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت ها در سواحل مشخص شدند و در برخی مناطق طرح ها آغاز شده و تا سال آینده شاهد تحولی در حوزه زیرساخت ها خواهیم بود.

سلگی با بیان اینکه ساحل مورد استفاده عموم مردم است، گفت: حضور 360 همیار پلیس زن نیز در سواحل استان مستقر شدند و با بهره گیری از ظرفیت های مختلف مردمی تلاش کردیم نسبت به ساماندهی حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی شمار غریق در دریای مازندران

کاهش 70 درصدی شمار غریق در دریای مازندران