مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-04سياسي

ارائه 1.8 میلیون خدمت درمانی به زائران اربعین


جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای با تشریح جزییات آخرین خدمات امدادی و درمانی به زائران در ایام اربعین حسینی، تعداد کل خدمات این جمعیت را بیش از یک میلیون و 830 هزار خدمت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای با تشریح جزییات آخرین خدمات امدادی و درمانی به زائران در ایام اربعین حسینی، تعداد کل خدمات این جمعیت را بیش از یک میلیون و 830 هزار خدمت عنوان کرد.

متن اطلاعیه جمعیت هلال احمر به شرح زیر است: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشردوستانه خود و با استفاده از ظرفیت داوطلبانه امدادگران، نجاتگران و کادر درمانی در ایام اربعین حسینی (ع) در داخل ایران و در کشور عراق، به زائران حسینی (ع) خدمت رسانی می کند.

در این راستا، از 27 مرداد تا 13 شهریور، در مجموع یک میلیون و 830 هزار و 97 خدمات امدادی و درمانی در داخل و خارج از کشور، ارائه شده است.

با توجه به پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی (ع) در مرزهای 9 گانه شرقی و غربی داخل کشور، از 27 مرداد تا ساعت 6 صبح امروز 13 شهریور، 110 هزار و 655 نفر از زائران که به سمت مرزهای غربی کشور و ورود به خاک عراق در تردد بوده اند، از خدمات امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 1.8 میلیون خدمت درمانی به زائران اربعین

ارائه 1.8 میلیون خدمت درمانی به زائران اربعین