مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:152023-08-27اجتماعي

دوره فشرده و پربار «مدرسه تابستانی زبان فارسی»


با حضور فارسی آموزانی از 6 کشور جهان، دوره جدید «مدرسه تابستانی زبان فارسی» بنیاد سعدی با برگزاری آزمون تعیین سطح آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بنیاد سعدی، در این دوره شرکت کنندگانی از کشورهای پاکستان، سوریه، یونان، چین، ترکیه و رمانی حضور پیدا کردند.

دوره جدید مدرسه تابستانی زبان فارسی که در روزهای یکشنبه 29 مرداد تا پنجشنبه 3 شهریور 1402 برگزار شد، علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، برپایی آزمون ها، شامل برنامه بازدید از مکان های فرهنگی و تاریخی ازجمله خیابان ادیان (سی تیر)، برج آزادی، برج میلاد و موزه های ایران باستان، گلستان، زمان، نیاوران و سعدآباد همراه بود.

تماشای آثار سینمای ایران در گروه هنر و تجربه پردیس سینمایی ملت، از دیگر بخش هایی است که برای شرکت کنندگان این دوره برنامه ریزی شد.

فارسی آموزان به تماشای روح سلرز نشستند فارسی آموزان مدرسه تابستانی زبان فارسی پس از برگزاری آزمون تعیین سطح، نخستین روز خود در پایتخت را با هدف ارتباط بی واسطه با ایرانی ها و تکلم با افرادی که زبان مادری آن ها زبان فارسی است، به گردش در پارک ملی اختصاص دادند.

این گروه همچنین در سینما گالری ملت حاضر شده و ضمن گفت وگو با برخی چهره های سینمایی منجمله بهروز افخمی، کارگردان و منتقد نام آشنای سینما کشورمان، به تماشای مستند روح پیتر سلر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره فشرده و پربار «مدرسه تابستانی زبان فارسی»

دوره فشرده و پربار «مدرسه تابستانی زبان فارسی»