مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:402023-08-28اقتصادي

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی


استاندار گیلان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه همه جانبه استان، بر حمایت از سرمایه گذاران از سوی دستگاه های متولی و اجرایی تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه همه جانبه استان، بر حمایت از سرمایه گذاران از سوی دستگاه های متولی و اجرایی تاکید کرد.

اسدالله عباسی امروز، ششم شهریور همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری بندر آستارا با محوریت احداث فاز اول ایستگاه تفریحی و گردشگری کاکوله با بیان اینکه استانداری گیلان به طور حتم به طرح های سالم سازی دریا کمک خواهد کرد، گفت: باید حریم دریا هم حفظ و رعایت شود، زیرا متعلق به مردم است و کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند، می توانند وارد میدان شده و از بخش خصوصی در این رابطه حمایت می کنیم.

وی اظهار کرد: ظرفیت خوبی توسط شهرداری آستارا به وجود آمده است تا مردم در کنار دریای زیبای خزر بنشینند و از این فضای آرامش بخش روح و جسم در روزهای تعطیل استفاده و لحظاتی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پروژه های گوناگونی در حوزه های مختلف در شهرستان مرزی بندر آستارا در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها، آستارا به عنوان نگینی در استان گیلان خواهد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی

تاکید استاندار گیلان بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی