مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-01سياسي

دولت به دنبال برچیدن بساط مافیای اقتصادی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که دولت سیزدهم با عزمی راسخ به دنبال برچیدن بساط شبکه های مافیای اقتصادی است.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که دولت سیزدهم با عزمی راسخ به دنبال برچیدن بساط شبکه های مافیای اقتصادی است.

اسماعیل قزل سفلی در آیین افتتاح طرح های هفته دولت شهرستان فسا، افزود: امروز در کشور و در سایه غفلت هایی که در گذشته صورت گرفته شاهد هستیم که شبکه های مافیای اقتصادی در کشور شکل گرفته و فعال شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، قزل سفلی ادامه داد: در کشور برخی هستند که به قدری شرکت ایجاد کرده اند و ساز و کارها را به شکلی در همه دولت های مختلف مدیریت کرده اند که دولت راهی ندارد جز اینکه با آنها کار کند؛ ندارد و آنها با استفاده از همین شبکه اختاپوسی بر مردم فشار وارد می کنند.

اما دولت مردمی سیزدهم برای درهم شکستن این شبکه های اقتصادی عزم خود را جزم کرده و اتفاقات خوبی نیز در حال رقم خوردن است.

او افزود: در سیاست خارجی دولت قبل شاهد این بودیم که همه چیز به برجام و تنش زدایی با آمریکا و چند کشور غربی محدود شده بود و این مساله ما را دچار یک خطای راهبردی کرد چرا که وقتی به نظم نوین جهانی نگاه می کنیم و کشورها تلاش می کنند برای بر هم زدن تک قطبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال برچیدن بساط مافیای اقتصادی است

دولت به دنبال برچیدن بساط مافیای اقتصادی است