مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-04سياسي

تشریح برنامه جاماندگان حسینی در دنا


برنامه جاماندگان حسینی در محل دفتر امام جمعه شهر سیسخت تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه برگزاری  آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان دنا در محل دفتر امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه مرکز شهرستان دنا گفت:کنگره اربعین سید الشهدا علیه السلام به عنوان تکمیل کننده حجت حق است و جوامع بشری در حال صدا کردن امام حسین ع هستند،جریان امام حسین ع همان جریان ظهور است که باعث شده  استکبار جهانی از راهپیمایی مردم خشمگین شود که اعلام نمودند که ماهزینه های زیادی کردیم که مردم را از دین و اسلام دور نگه داریم اما مردم با راهپیمایی جمعیت  20 میلیونی در روز اربعین  حسین را یکصدا فریاد می زنند.

واهبی زاده اظهار داشت:این برنامه راهپیمایی باید تبیین شود و اهمیت موضوع را به جوامع رساند تا بر اساس این اهمیت ظرفیت ها را پای عمل بیاوریم.

واهبی زاده انتخاب مداح در روز اربعین را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت:باید مداح هایی انتخاب شوند  که در نوحه خود ازگفتن شعرهای نامربوط خود داری کند.

امام جمعه سی سخت اظهار داشت:در بین راه موکب هایی از طرف اهالی روستاهای بیاره و کریک در بین مسیر مستقر هستند و به زائرین خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه جاماندگان حسینی در دنا

تشریح برنامه جاماندگان حسینی در دنا