مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-02ورزشي

پشت پرده «پدرخوانده» از زبان یک بازیگر/ می ترسم بیننده عصبانی شود!


سینا رازانی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در فصل دوم رئالیتی شو «پدرخوانده» حضور دارد، می گوید: قبل از بازی نگران این بودم که مخاطبم را عصبانی کنم و شکست بخورم اما همین مسئله جذابیت برنامه را دوچندان می کند.

- پشت پرده پدرخوانده از زبان یک بازیگر/ می ترسم بیننده عصبانی شود! سینا رازانی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در فصل دوم رئالیتی شو پدرخوانده حضور دارد، می گوید: قبل از بازی نگران این بودم که مخاطبم را عصبانی کنم و شکست بخورم اما همین مسئله جذابیت برنامه را دوچندان می کند.

این بازیگر در عین حال یادآوی می کند که قبل از حضور در مسابقه پدرخوانده تجربه بازی مافیا را نداشته اما تماشاگر فصل اول پدرخوانده بوده و آن را می شناخت.

سینا رازانی، بازیگر مجموعه پدرخوانده 2 در گفت وگویی با ایسنا درباره عوامل موفقیت این رئالیتی شو و تجربه بازی مافیا در مقابل دوربین با دیگر چهره های سینمایی و تلویزیونی صحبت کرد و به ذکر نکاتی پرداخت.

این بازیگر ابتدا در پاسخ به اینکه عامل موفقیت برنامه پدرخوانده 2 به عنوان یک رئالیتی شو چیست؟ خاطرنشان کرد: من فکر می کنم موفقیت رئالیتی شوی پدرخوانده 2 مربوط به عوامل و نکاتی می شود که باید از وجوه مختلف به آن نگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده «پدرخوانده» از زبان یک بازیگر/ می ترسم بیننده عصبانی شود!

پشت پرده «پدرخوانده» از زبان یک بازیگر/ می ترسم بیننده عصبانی شود!