مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-17سياسي

جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار می شود


عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است و بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان شمول روایت می کند.

- ایسنا/گیلان عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است و بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان شمول روایت می کند.

دکتر زهره الهیان در حاشیه جلسات هماهنگی دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت بستری است برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران است.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره حریم رسالت با روایت فعالیت ها و توانمندی های زنان موجب معرفی جایگاه حقیقی زنان در نظام شده و با فعالیت رسانه ای افکارعمومی داخل و خارج متوجه ظرفیت و جایگاه والای زن در تراز انقلاب می شوند.

وی با ابراز خرسندی از این اقدام نو در حوزه زن و رسانه در راستای روایت دستاوردهای نظام در حوزه زنان تصریح کرد: دشمنان در تلاشند تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق زن معرفی کرده و این روایت را منعکس کنند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی نداشته و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار می شود

جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار می شود