مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-29اقتصادي

مشاور املاک متخلف گرگانی 600 میلیون تومان جریمه شد


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به فعالیت کارگروه املاک و مستغلات گفت: در بازرسی های انجام شده مشاورین املاک متخلف گرگانی بیش از 2 میلیارد تومان جریمه شدند.

- مهدی ملک صبح سه شنبه 7 شهریور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح ایجاد اتوبان جدید برای افزایش ظرفیت ترافیکی و حفاظت از جنگل گلستان از سال ها پیش در گلستان مطرح بود، افزود: در جلسه با وزیر راه و در جلسه امکان سنجی با ایجاد این اتوبان موافقت شده است و اکنون در مرحله انجام مطالعات تفصیلی قرار دارد.

وی با بیان اینکه جزییات بیشتر درباره مسیر و حریم این اتوبان و اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن پس از پایان مطالعات تفضیلی اعلام خواهد شد، گفت: افتتاح 1171 واحد مسکونی و تعریض و ایمن سازی بالغ بر 50 کیلومتر از راه های اصلی از مهمترین طرح های هفته دولت در زمینه راه و شهرسازی در استان گلستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به فعالیت کارگروه املاک و مستغلات از سه ماه پیش در استان افزود: در این مدت بیش از 1200 بازدید از واحد مشاوران املاک داشتیم که 136 واحد غیرمجاز شناسایی و پلمب شدند.

ملک با تاکید اینکه برای کاهش التهاب بازار با هیچ کسی تعارف نداریم، افزود: این واحدها بیش از 2 میلیارد تومان جریمه شدند و بیش از 600 میلیون تومان آن فقط مربوط به یک مشاور املاک در گرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور املاک متخلف گرگانی 600 میلیون تومان جریمه شد

مشاور املاک متخلف گرگانی 600 میلیون تومان جریمه شد