مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:162023-08-28سياسي

لزوم بررسی ظرفیت های یزد برای ثروت آفرینی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی زلفی گل ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر این که یزد استان علم، عبادت، قنات، قنوت و قناعت است و به لحاظ علمی هم سال های سال رتبه برتر کنکور را داشته اظهار کرد: در بحث صنایع و شرکت های دانش بنیان هم یزد وضعیت مطلوبی را دارد و گسترش آموزش عالی هم در این استان ویژه است.

وی افزود: دانشگاه های مختلف پیام نور، علمی کاربردی، دولتی، آزاد، علم و هنر، غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های این استان همه و همه به خوب عمل کردند و یزد از لحاظ توسعه علمی جایگاه خوبی را به دست آورده است.

وزیر علوم با بیان این که در حوزه پارک علم و فناوری هم توانسته توسعه بسیار خوبی داشته باشد گفت: خوشبختانه در این دانشگاه ها و مراکز علمی دانشمندان برجسته ای هم حضور دارند که نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی دارای مرجعیت علمی هستند.

زلفی گل تصریح کرد: همه این موارد نشان می دهد استان یزد دارای مزیت هایی است که در پیشرفت علمی کشور می تواند تاثیر بسیار خاصی داشته باشد اما از روسای دانشگاه ها درخواست داریم که با هدایت های امام جمعه و همراهی استاندار و نمایندگان در یک جنبه دیگر هم سرآمد کشور باشد و آن جنبه، بحث مزیت آفرینی و مزیت های ایجادی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی ظرفیت های یزد برای ثروت آفرینی در کشور

لزوم بررسی ظرفیت های یزد برای ثروت آفرینی در کشور