مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-19بين الملل

هراس تل آویو از پاسخ موشکی مقاومت غزه به بسته ماندن گذرگاه ها


ارزیابی های نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که در صورت بسته ماندن گذرگاه های مرزی و تداوم حملات علیه تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرزهای شرقی نوار غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی از آماده شدن نهاد امنیتی و نظامی این رژیم برای رویارویی با ازسرگیری شلیک موشک های مقاومت از نوار غزه خبر دادند زیرا ارزیابی های اشغالگران حاکی از آن است که در صورت تداوم بسته ماندن گذرگاه بیت حانون/ ایرز ، احتمال شلیک موشک از غزه تقویت می شود.

  خبرنگار کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ارزیابی ها حاکی از آن است که در صورت بسته ماندن گذرگاه های مرزی غزه، گروه های فلسطینی اقدام به شلیک موشک به سوی ما کنند.

  کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی خبر داد که تصمیم گرفته شده، به دلیل تداوم تظاهرات ها در مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی، بسته ماندن گذرگاه ایرز در شمال نوار غزه بر روی کارگران تمدید شود.

بر اساس این گزارش، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دنبال درگیری های اخیر در نوار مرزی در شرق نوار غزه دستور داده که این گذرگاه همچنان امروز (سه شنبه، 19 سپتامبر) همچنان بسته بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس تل آویو از پاسخ موشکی مقاومت غزه به بسته ماندن گذرگاه ها

هراس تل آویو از پاسخ موشکی مقاومت غزه به بسته ماندن گذرگاه ها