مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:212023-09-22سياسي

فرمانده سپاه کربلا: در پاسداری از انقلاب کوتاهی نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، اظهار کرد: 31 شهریور سال روز هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی این مردم در مقابل تهاجم دشمن برگ زرینی از تاریخ عزت و کرامت این کشور در سایه امام راحل به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: بدون شک تبیین آن دوران سراسر نور و حماسه با نگاه بیانه گام دوم انقلاب اسلامی گره گشایی تحقق جامعه اسلامی و حرکت در مسیر جامعه و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح و بسیج با آمادگی کامل وتبعیت محض از رهبری معظم انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش نسبت به جامعه اسلامی اعلام می کنیم.

وی اضافه کرد: ما نیروهای مسلح و بسیج مردمی افتخار می کنیم در زمانی وظیفه برقراری امنیت را برعهده داریم که ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای ای سکان دار این انقلاب است.

سردار مسلمی یادآور شد: با تقدیر از همه کسانی که در این مراسم باشکوه حضور دارند عهد و پیمان می بندیم که در پاسدار از انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و امنیت پایدار را برای نظام مقدس و ولایت مدار کشور و استان مازندران فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کربلا: در پاسداری از انقلاب کوتاهی نمی کنیم

فرمانده سپاه کربلا: در پاسداری از انقلاب کوتاهی نمی کنیم