مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:362023-08-25سياسي

امام جمعه سنندج: دستاوردهای نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: بیش از 5 هزار و 400 نفر از مردم شهیدپرور و انقلابی کردستان در راه دفاع از اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند و جمع قابل توجهی نیز به لقب ارزشمند جانبازی نائل شدند.

ماموستا رستمی در ادامه اضافه کرد: دشمنان هیچگاه از توطئه افکنی علیه اسلام و نظام های اسلامی و خاصتا ایران عزیز دست نمی کشند و در این میان با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای دنبال نشان دادن چهره غیرواقعی از اسلام و انقلاب هستند.

وی با عنوان اینکه دین اسلام در قلب اروپا گسترش یافته گفت: دشمن سعی دارد چهره ای خشن از اسلام را به تصویر بکشد تا به زعم خود مانع از گرویدن انسان ها به این دین الهی شود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه هفته دولت تنها مختص به دولتمردان نبوده و مربوط به آحاد مردم است، چرا که دولت از جرگه ملت و از ملت جدا نیست، گفت: این هفته فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردهای مختلف نظام و اقدامات انجام شده دولت در مسیر عمران و آبادانی و توسعه در حوزه های مختلف است.

ماموستا رستمی اضافه کرد: هر قدم مسئولان در مسیر عمران و آبادانی و خدمت به مردم به پشتوانه بزرگی برای نظام و بستری برای ارتقای اعتماد مردم به دولت و امیدآفرینی در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: دستاوردهای نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود

امام جمعه سنندج: دستاوردهای نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود