مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-11پزشكي

کاهش موارد سرپایی ابتلا به کرونا در یزد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از کاهش موارد سرپایی ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: به دلیل ایمنی بالای ناشی از واکسیناسیون و همچنین ابتلای شهروندان در سال های گذشته، - ایسنا/یزد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از کاهش موارد سرپایی ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: به دلیل ایمنی بالای ناشی از واکسیناسیون و همچنین ابتلای شهروندان در سال های گذشته، یا دیگر مبتلا نشده یا به کرونای خفیفی نظیر سرماخوردگی مبتلا می شوند.

دکتر محسن میرزایی اظهار کرد: در مردادماه 25 مورد مبتلای قطعی به کرونا داشتیم که یک مورد سرپایی بود و بقیه بستری شدند و از ابتدای ماه جاری تاکنون هم تعداد 40 مورد مبتلای قطعی داشتیم که یک نفر سرپایی و بقیه بستری شدند و این امر نشان دهنده افزایش ابتلاست.

وی افزود: افزایش ابتلا این پیام را می دهد که افراد سالمند و دارای بیماری زمینه ای باید مراقبت بیشتری داشته باشند چرا که احتمال بستری آنان فراوان است.

میرزایی با اشاره به این که کرونا از وضعیت همه گیری خارج شده و به یک بیماری بومی تبدیل شده است، تصریح کرد: سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای که یک سال از تزریق آخرین دوز واکسن کرونای آنها گذشته،در ابتدای فصل پاییز واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موارد سرپایی ابتلا به کرونا در یزد

کاهش موارد سرپایی ابتلا به کرونا در یزد