مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-30اجتماعي

تداوم برنامه های مدیریت زیست بومی در تالاب نئور


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تداوم برنامه های مدیریت زیست بومی در دریاچه نئور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تداوم برنامه های مدیریت زیست بومی در دریاچه نئور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین جمشیدی 8 شهریور در جلسه کارگروه مدیریت زیست بومی تالاب نئور که با حضور دستگاه های ذیربط و ذینفعان محلی در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل برگزار شد، گفت: برنامه های مدیریت زیست بومی در تالاب نئور از جمله مبارزه فیزیکی و بیولوژیکی با گونه مهاجم کاراس با تور ریزی در اواسط شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل با ارائه گزارشی جامع از روند احیای دریاچه نئور افزود: اقدامات خوبی در دو سال گذشته به منظور احیای این تالاب با برگزاری کارگاه های آموزشی و با حضور اساتید این حوزه با تهیه و تدوین سند بالا دستی تالاب نئور و با مشارکت ذینفعان و متولیان در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین به برنامه های مدیریتی ارائه شده از طرف سازمان محیط زیست و اساتید بنام این حوزه اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی مختلف طی دو سال گذشته نسبت به مبارزه فیزیکی به روش تورریزی در دریاچه و مبارزه بیولوژیکی با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برنامه های مدیریت زیست بومی در تالاب نئور

تداوم برنامه های مدیریت زیست بومی در تالاب نئور