مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-09سياسي

اسناد مالکیت بافت مسکونی «آباده طشک» بعد از 40 سال اهدا شد


در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به فارس؛ اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر «آباده طشک» فارس بعد از 40 سال به مالکان اهدا شد.

- شیراز - رییس کل دادگستری فارس گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به فارس؛ اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر آباده طشک فارس بعد از 40 سال به مالکان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در خصوص این خبر بیان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اقدامی جهادی و در راستای تحقق مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان موفق به رفع مشکلات مالکیتی بافت مسکونی شهر آباده طشک و صدور اسناد مالکیت برای مردم شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین وظایف دستگاه قضا ایجاد آرامش در جامعه است و یکی از مصادیق بارز ایجاد آرامش در جامعه، تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در ادامه این مراسم با اشاره به روند صدور اسناد مالکیت بافت مسکونی آباده طشک گفت: با توجه به مشکلات 40 ساله در زمینه تثبیت مالکیت املاک این شهر، از مجموع دو هزار و 120 پرونده تشکیل شده برای صدور اسناد یک هزار و 850 قطعه مربوط به قطعات مبنا رأی صادر شده که از این تعداد برای یک هزار و 600 فقره اسناد مالکیت حد نگار صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد مالکیت بافت مسکونی «آباده طشک» بعد از 40 سال اهدا شد

اسناد مالکیت بافت مسکونی «آباده طشک» بعد از 40 سال اهدا شد