مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-20سياسي

تعیین تکلیف غرفه های بازارچه کوی طاهر اهواز در کمیسیون خدمات شهری


در جلسه امروز شورای شهر اهواز، اعضا با بررسی گزارش مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در مورد غرفه های بازارچه کوی طاهر، تصمیم گرفتند که این موضوع در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بررسی و در نهایت در صورت نیاز، - به فرمانداری گزارش و موضوع تعیین تکلیف شود.

سید محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز در یکصد و سی امین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (29 شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در مورد غرفه های بازارچه کوی طاهر اهواز اظهار کرد: بازارچه کوی طاهر حدود 20 سال است که در اختیار عده ای قرار دارد و مقرر شده است غرفه های این بازارچه از طریق مزایده، به شهروندان ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این بازارچه 31 غرفه دارد و بیش از 40 نفر در این زمینه ثبت نام کرده اند قاعدتا غرفه به چند نفر از آن ها نمی رسد.

رییس شورای شهر اهواز گفت: عده ای از افرادی که در بازارچه کوی طاهر هستند گفته اند اگر به آنجا لشکرکشی هم شود حاضر به ترک غرفه هایشان نیستند.

برخی می گویند سال ها است که آنجا کار می کنند و برخی می گویند آنچه قبلا بوده خراب شده است و دوباره ساخت و ساز انجام داده اند.

پورموسوی گفت: بحث جدی قضیه این است که با توجه به شرایط کنونی بازارچه، با سادگی چنین چیزی قابل اجرا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف غرفه های بازارچه کوی طاهر اهواز در کمیسیون خدمات شهری

تعیین تکلیف غرفه های بازارچه کوی طاهر اهواز در کمیسیون خدمات شهری