مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-27اقتصادي

از خشکی سد نهند تا اتصال کل شهر تبریز به زرینه رود


تابستان امسال کسی فکر نمی کرد که تبریز، شهر اولین ها با چالش بزرگ آب شرب رو به رو شود.

هرچند که در تابستان سال های گذشته، قطعی آب چند ساعته در محلات مختلف به دلیل بالا رفتن مصرف آب، - ایسنا/آذربایجان شرقی تابستان امسال کسی فکر نمی کرد که تبریز، شهر اولین ها با چالش بزرگ آب شرب رو به رو شود.

هرچند که در تابستان سال های گذشته، قطعی آب چند ساعته در محلات مختلف به دلیل بالا رفتن مصرف آب، امری اجتناب ناپذیر بود، ولی امسال این قطعی آب شکل دیگری پیدا کرد.

تولید و مصرف آب شرب در تبریز بنا به اذعان مسئولان امور آب، در حالت سر به سر قرار دارد و وقتی مصرف از تولید پیش تر می رود، آب برای مدتی در شهر قطع می شود اما امسال که خشکسالی به چنین وضعیتی دامن زده و یکی از منابع تامین آب شهر را خشکانده است، نشان از شرایط جدی در تولید و توزیع آب دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تابستان امسال، خشک شدن سد نهند که آب شرب بخش شمال شهر تبریز را تامین می کند، مسئولان و مردم را در مضیقه قرار داد که اوج آن را می توان در قطعی های مداوم و اعتراضات مردمی به خصوص در شمال شرق عنوان کرد.

مردمی که از قطعی چند روزه آب به ستوه آمده و خواستار وصل شدن آب شدند.

وقتی یکی از زیرساخت های زندگی چون برق و یا آب قطع می شود، نخستین موضوعی که به ذهن می رسد این است که چرا قبلا اطلاع رسانی نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خشکی سد نهند تا اتصال کل شهر تبریز به زرینه رود

از خشکی سد نهند تا اتصال کل شهر تبریز به زرینه رود