مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:312023-08-29اقتصادي

شهرداری قم درپی جذب 700 میلیاردتومان سرمایه گذاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری، علی رمضانی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم، با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت های سرمایه گذاری تا سه سال آینده اظهار داشت: اگر فضای اقتصادی کشور تثبیت شود، طبق این مطالعات می توانیم سرمایه گذاران بهتری را جذب کنیم.

   وی اضافه کرد: سعی ما این است که برای تعریف پروژه های سرمایه گذاری مقداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) خارج شده و مسائل سرمایه گذاری را منطقه محور پیش ببریم.

  رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه این طرح در دو ماه آینده نهایی می شود، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه گذاری دارای فرهنگی بوده که هنوز در تمام بخش های شهرداری قم هم نهادینه نشده است.

  وی ادامه داد: در طول این سال ها به این نتیجه رسیدیم که مدیریت کار در مرکز و ستاد باشد و مناطق با همکاری مرکز اقدامات سرمایه گذاری را پیش ببرند.

  رمضانی با بیان اینکه 700 میلیارد تومان از بودجه 1402 شهرداری قم به سرمایه گذاری اختصاص یافته است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت های جدید خرد و کلان داریم.

  رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم گفت: درصدد هستیم ابتدای سال آینده همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر قم را برگزار کنیم و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قم درپی جذب 700 میلیاردتومان سرمایه گذاری

شهرداری قم درپی جذب 700 میلیاردتومان سرمایه گذاری