مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 06:352023-08-31اقتصادي

بهره برداری از مخزن قائمیه، مشکل آب محدوده غرب اصفهان را برطرف می کند


مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به ساخت مخزن 10 هزارمتر مکعبی محله قائمیه گفت: این پروژه پیشرفت 45 درصدی داشته و در صورت همکاری دستگاه های خدماتی مرتبط، - حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فرماندار اصفهان در بازدید از مخزن قائمیه، در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و به منظور تامین پایدار آب شرب مردم اصفهان بر رفع موانع اجرایی و تسریع در احداث مخزن 10 هزارمتر مکعبی محله قائمیه تاکید کرد.

وی گفت: این پروژه در حال حاضر پیشرفت 45 درصدی داشته و در صورت همکاری دستگاه های خدماتی مرتبط، این طرح با استفاده از همه ظرفیت ها تا یک سال آتی به بهره برداری می رسد.

اکبریان هدف از ساخت این مخزن را تامین آب شهروندان و تعادل در فشار شبکه برای محدوده غرب شهر اصفهان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه قسمت هایی از منطقه دارای اختلاف ارتفاعی بیش از 50 متر است و ظرفیت مخزن فعلی با توجه به ساخت و سازهای زیاد و افزایش جمعیت پاسخگوی نیاز شهروندان نبود، این طرح در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح، آب ذخیره مورد نیاز جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر در محله های قائمیه، گلزار، کوهسار، برج های سپهر، بلوار شفق، شهرک قدس و نیروگاه تا زندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مخزن قائمیه، مشکل آب محدوده غرب اصفهان را برطرف می کند

بهره برداری از مخزن قائمیه، مشکل آب محدوده غرب اصفهان را برطرف می کند