مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-07حوادث

2 تصادف منجر به فوت در 2 نقطه پایتخت


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع 2 تصادف منجر به فوت به علت خستگی و خواب آلودگی و نبستن کمربند در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: متأسفانه در روز چهارشنبه شاهد وقوع دو تصادف فوتی در شهر تهران بودیم که حادثه و واژگونی اول یک دستگاه وانت پراید در خیابان وزرا در منطقه 6 و دیگری در بزرگراه زین الدین و واژگونی پژو 206 بود که هر دو آنها به علت نبستن کمربند ایمنی روی داد.

وی افزود: در ساعت 04:10 صبح دیروز در محدوده خیابان وزرا به شمال راست گرد خیابان عماد مغنیه یک دستگاه وانت پراید که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول کناری راه واژگون، که راننده وانت از داخل خودرو به بیرون پرتاب و سر وی زیر چرخ وانت خود قرارگرفته و باعث فوت دلخراش وی درصحنه حادثه می شود.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام دادند که دریافتند راننده وانت پراید قبل از حادثه به دلیل خستگی و خواب آلودگی هیچ گونه آثار انعکاسی مانند خط ترمز از خود بر جای نگذاشته و مستقیم و بدون آنکه ترمزی بگیرد با جداول راه برخورد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تصادف منجر به فوت در 2 نقطه پایتخت

2 تصادف منجر به فوت در 2 نقطه پایتخت