مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-05سياسي

رفع خلاف از 12 بنای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه 19


برخورد قانونی با ساخت و ساز های غیر مجاز در ناحیه سه منطقه 19 در معابر سهیل، شقایق، طالقانی و میدان ثارالله انجام و از 12 بنای غیر قانونی رفع خلاف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر به سازندگان و شهروندان ساکن محدوده ناحیه 3 این منطقه در خصوص برخورد و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز های ناایمن گفت: در راستای حفظ و حراست از اموال عمومی شهر و جان شهروندان و به منظور تعهد به تکلیف قانونی منطقه 19 با اخذ دستور مقام قضایی در ناحیه سه رفع خلاف ساخت و ساز های غیرمجاز انجام می شود.

وی افزود: طی این عملیات 8 واحد ساختمان 8 و 9 طبقه در معابر سهیل شمالی خیابان های عبدالهی، مینو، نبش ده، طالقانی و کوچه گلپاش، میدان ثارالله، 3 باب تجاری جنب میوه و تره بار، سهیل میانی نرسیده به موزاییک سازی و بلوار شقایق، دیوار چینی گاراژ المهدی و نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت ساخت و ساز غیرمجاز و اخذ تعهد کتبی درخصوص رفع خلاف طبقات مازاد و کرکره اقدام شد.

به گفته فرهادی این عملیات با حضور مدیران ارشد منطقه، 40 نفر شهربان و معبربان منطقه، 4 نفر مامور یگان امداد، 40 نفر یگان حفاظت شهرداری تهران، 20 نفر عوامل اجرایی شهرداری و با بکارگیری یک دستگاه لودر و یک اکیپ خودرو 137 شهرداری انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خلاف از 12 بنای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه 19

رفع خلاف از 12 بنای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه 19