مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-18اقتصادي

دریافت 70 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان شمالی توسط بانوان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: حدود 70 درصد از تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره 16 و 18 در سال اخیر به کارآفرینی بانوان استان تعلق گرفته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: حدود 70 درصد از تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره 16 و 18 در سال اخیر به کارآفرینی بانوان استان تعلق گرفته است.

زهرا معینی یکتا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پرداخت تسهیلات در حوزه بانوان رشد خوبی داشته است.

وی از عقد تفاهم نامه هایی با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با هدف کارآفرینی اجتماعی و در جهت توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار استان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در این طرح برای 47 نفر از بانوان در پنج حوزه خیاطی، فروشندگی، پرورش دام سبک، آشپزی و فرش دستباف ایجاد اشتغال شد.

معینی یکتا ادامه داد: همچنین با پیگیری و عقد تفاهم نامه با معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری مبلغ 10 میلیارد ریال برای تهیه لوازم مصرفی به کارآفرینان جهت اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اهمیت کارآفرینی و ایجاد اشتغال جهت توانمندسازی بانوان بدسرپرست و بی سرپرست استان، عنوان کرد: در این راستا با پیگیری های انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 70 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان شمالی توسط بانوان

دریافت 70 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان شمالی توسط بانوان