مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-12اقتصادي

بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی زنجان در مهرماه حل می شود


شهردار زنجان از اضافه شدن ون به چرخه حمل و نقل عمومی زنجان خبر داد و گفت: با تثبیت مسیر حرکت ون ها در مهرماه بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی زنجان حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروزفر، ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر زنجان در مورد وضعیت ترافیکی اظهار کرد: یکی از معضلات شهر زنجان نبود مینی بوس بود که برای رفع آن در اواخر سال 1400 از محل اوراق مشارکت قراردادی را با یکی از خودروسازان برای تحویل 36 دستگاه مینی بوس منعقد کردیم.

وی ابراز کرد: همچنین در اواخر سال 1400 و اوایل سال 1401 نیز اقدام به خرید 46 دستگاه اتوبوس به صورت یارانه ای کردیم که باید 80 درصد مبلغ آن توسط دولت پرداخت می شد و 20 درصد سهم شهرداری بود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه 25 دستگاه ون نیز خریداری شد، ادامه داد: تأمین این تعداد وسیلیه نقلیه با نوسازی اتوبوس های فرسوده کاملاً جوابگوی حمل و نقل عمومی بود که البته برخی مشکلات مثل تحریم ها تحویل مینی بوس ها با به تعویق انداخت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مینی بوس ها آماده تحویل است، عنوان کرد: این وسیله ها از هفته آینده به تدریج وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر زنجان می شود و اکیپ فنی برای تحویل بخش اول اعزام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی زنجان در مهرماه حل می شود

بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی زنجان در مهرماه حل می شود