مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-03ورزشي

از موظف شدن سازمان لیگ به تهیه هدست داوران تا تعیین اسپانسر فدراسیون فوتبال


سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد جلسه امروز هیات رییسه ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان اصولی درمورد جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این جلسه مباحث مختلفی که مطابق دستور جلسه در اختیار اعضا قرار گرفته بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی به تصویب هیات رییسه رسید.

وی افزود: یکی از موارد این بود که براساس نظر کمیته امور استان ها و درخواست هیات های ایلام، کردستان و کیش مبنی بر اعطای امتیاز لیگ دو فوتبال داشتند، مورد بحث قرار گرفت.

راهکارهای کارشناسی در این کمیته و سازمان لیگ در این خصوص اتفاق افتاده بود و با قید این موضوع که مالکیت این امتیازها متعلق به سازمان لیگ باقی می ماند و هرگونه خرید و فروش امتیازهای اعطا شده ممنوع اعلام شده است، این امتیازها به این استان ها و جزیره کیش داده شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همچنین گزارش کمیته بانوان را درمورد انتصاب سرمربی تیم ملی زیر 14 سال داشتیم که خانم خسروی برای این سمت انتخاب شد و این موضوع نیز به تایید هیات رییسه رسید.

اصولی عنوان کرد: درمورد واگذاری اماکن اقامتی تحت اختیار فدراسیون بحث و بررسی و قرار شد مطابق آیین نامه مالی، معاملاتی و ضوابط مرتبط فراخوان داده شود تا افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی که حائز شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موظف شدن سازمان لیگ به تهیه هدست داوران تا تعیین اسپانسر فدراسیون فوتبال

از موظف شدن سازمان لیگ به تهیه هدست داوران تا تعیین اسپانسر فدراسیون فوتبال