مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-11اقتصادي

حمل و نقل 1000 تن بار توسط کامیون داران قزوینی به مرز مهران در ایام اربعین


رضا میرزاخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امسال نیز همچون گذشته، بخش حمل و نقل کالا برای مراسم اربعین و اعزام کمکهای مردمی با کامیون به مناطق و مرزهای مختلف از جمله مهران، شلمچه و خسروی لبیک گفت و اقدامات لازم را انجام داد.

وی افزود: از 10 روز پیش از اربعین برای ارسال کالاهای اساسی اقدام و جلسات متعددی در قزوین برگزار شد و اقلامی مانند آب معدنی، پتو، سیستم سرمایشی و لوازم لازم برپایی موکبها توسط کامیون داران قزوینی به مرز منتقل شدند.

رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکتهای حمل و نقل کالا استان قزوین تصریح کرد: تا دو روز مانده به اربعین کمک ها و مایحتاج مورد نیاز موکبهای داخل کشور و کشور عراق توسط کامیونها و تریلی ها از استان قزوین ارسال می شد که بخش زیادی از کرایه ها توسط شرکت های حمل و نقل پرداخت شد و برخی رانندگان هم به احترام امام حسین علیه السلام کالاها را داوطلبانه و بدون دریافت کرایه حمل کردند.

این مسوول ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و مشارکت صورت گرفته، در اربعین امسال 1000 تن بار به مرز مهزان و بازارچه های مرزی همچون شلمچه و خسروی از استان قزوین انتقال یافت.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل 1000 تن بار توسط کامیون داران قزوینی به مرز مهران در ایام اربعین

حمل و نقل 1000 تن بار توسط کامیون داران قزوینی به مرز مهران در ایام اربعین