مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-09اجتماعي

پیش بینی استفاده 80 هزار دانش آموز فارس از سرویس مدرسه


رییس اداره اولیا و مربیان آموزش وپرورش فارس گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته 80 هزار دانش آموز استان فارس متقاضی ثبت نام سرویس مدارس هستند.

- حشمت الله وفایی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته نزدیک به 80 هزار دانش آموز استان فارس متقاضی ثبت نام سرویس مدارس هستند.

وی اضافه کرد: بیش از 120 هزار دانش آموز طی سال تحصیلی قبل برای سرویس مدرسه ثبت نام کرده بودند این در حالی است که بخشی از این افراد طی سال تحصیلی قبل از خدمات سرویس مدارس استفاده نکرده و ثبت نام خود را در این بخش ملغی کردند.

او در خصوص علت کاهش تقاضا برای سرویس مدارس نیز تأکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته دانش آموزان در استان فارس بر اساس طرح آدرس در مدارس ثبت نام شده؛ ازاین رو با توجه به اینکه در این طرح دانش آموزان در مدارسی ثبت نام می شوند که در مجاورت محل زندگی آنان بوده؛ لذا میزان تقاضا برای سرویس مدرسه کاهش یافته است.

وفایی در خصوص میزان ثبت نام دانش آموزان در طرح سرویس مدرسه نیز خاطرنشان کرد: روند ثبت نام در طرح سرویس مدرسه همچنان ادامه داشته بااین حال تاکنون 61 هزار و 707 دانش آموز با مراجعه به سامانه shirazs.

org اقدام به ثبت نام در این طرح کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استفاده 80 هزار دانش آموز فارس از سرویس مدرسه

پیش بینی استفاده 80 هزار دانش آموز فارس از سرویس مدرسه