مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-08سياسي

تحقق دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به تحقق دیدار مردم این استان با رهبر معظم انقلاب گفت: سهمیه استان سیستان و بلوچستان برای این دیدار دو هزار نفر است.

- به گزارش، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان، گفت: در روزهای گذشته شاهد حرکت پرشور شور مردم و پیاده روی در زیارت اربعین امام حسین (ع) بودیم و طبق آمار 22 میلیون زائر حضور داشتند که چهار میلیون نفر از کشور ما عازم بودند.

وی راهپیمایی های روز اربعین در داخل کشور را یادآور راهپیمایی های پر شور قبل از انقلاب در تاسوعا و عاشورا دانست و گفت: این راهپیمایی ها حرکت انقلاب را عمومی تر و مردمی تر کرد و این حضور پر شور مردم و به خصوص نسل جدید نشان دهنده گسترش موج اسلام خواهی و دین داری در جامعه اسلامی و خصوصاً در جامعه ایران اسلامی است که علیرغم همه تبلیغات سو دشمن و بوق های استکباری باز هم دل های صاف و زلال به دنبال دین و حقانیت هستند و موج عظیمی راه افتاده که یک خیزش عمومی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: مصیبت فقدان پیامبر اکرم (ص) به قدری سخت بود که امام علی (ع) عنوان کرده اند: با رفتن پیامبر چیزی از دست رفت که دیگر به دست نخواهد آمد آن هم قطع شدن وحی الهی بود و مصیبت فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب

تحقق دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب