مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-28سياسي

مردم همدان، سنت های قدیم خودش را حفظ کرده اند


ارزیاب یونسکو در دیدار با معاون میراث فرهنگی کشور بر ظرفیت های «منظر تاریخی هگمتانه تا همدان» برای ثبت جهانی تأکید کرد و گفت: مردم همدان، سنت های قدیم خودش را حفظ کرده اند.

- ارزیاب یونسکو در دیدار با معاون میراث فرهنگی کشور بر ظرفیت های منظر تاریخی هگمتانه تا همدان برای ثبت جهانی تأکید کرد و گفت: مردم همدان، سنت های قدیم خودش را حفظ کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غسان شمالی ارزیاب یونسکو برای ارزیابی پرونده منظر تاریخی هگمتانه تا همدان در ایران حضور دارد، پس از بازدید از این سایت تاریخی به تهران سفر کرده و با علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور دیدار و گفت وگو کرد.

دارابی در این دیدار، ضمن خوش آمدگویی به ارزیاب یونسکو و با اشاره به ملیت لبنانی او گفت: ایران و لبنان، تاریخ دوستی و تمدن کهنی با یکدیگر دارند.

وی افزود: لبنان سرزمین تنوع فرهنگی و همزیستی ادیان است در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رشته دوستی و مودت این کشور و ایران مستحکم تر شده است.

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی تصریح کرد: همدان نشانه تاریخی ما از دوران مادهاست، اهمیت ثبت جهانی همدان و هگمتانه به این دلیل است که ادوار تاریخی مختلف کشور ما را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همدان، سنت های قدیم خودش را حفظ کرده اند

مردم همدان، سنت های قدیم خودش را حفظ کرده اند