مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-01اقتصادي

پروژه های به زمین مانده اولویت دولت سیزدهم است


استاندار همدان با اشاره به افتتاح پروژه 60 واحدی سرکان به عنوان یک پروژه قدیمی، نیمه کاره و رها شده گفت: دولت سیزدهم با کار جهادی در حال تکمیل و حل مشکلات کارهای کهنه و به زمین مانده سال های گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاریی فارس از تویسرکان، بعدازظهر امروز در آیین افتتاح پروژه 60 واحدی سرکان علیرضا قاسمی فرزاد، هفته دولت امسال را هفته ای پربار در سطح استان دانست و اظهار کرد: این هفته یک هزار و 4 پروژه با اعتباری معادل 16 هزار و 500 میلیارد تومان به بهره برداری و عملیات اجرایی 175 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح یا واگذاری زمین پروژه های نهضت ملی مسکن خوشحالی و مسرت مردم را به دنبال دارد افزود: با عزم و اراده حوزه عمرانی، پروژه 60 واحدی سرکان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تویسرکان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی، تنها در 67 روز به نتیجه رسید.

 استاندار همدان با تاکید بر انجام سریع کار شبکه فاضلاب این پروژه، انجام نشدن قرعه کشی و واگذاری واحدها را به دلیل مشکل بانکی در کل کشور دانست و  گفت: با پیگیری و تلاش فرماندار و انجام مراحل قانونی از 50 هکتار  اراضی در سرکان، 30 هکتار برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های به زمین مانده اولویت دولت سیزدهم است

پروژه های به زمین مانده اولویت دولت سیزدهم است