مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-10اقتصادي

تأمین بیش از 2000تن انواع کودهای کشاورزی درهمدان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از توزیع بیش از 2000 تن انواع کودهای کشاورزی خبرداد وگفت: در راستای کشت پاییزه 2300 تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره برداران توزیع شده است.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از توزیع بیش از 2000 تن انواع کودهای کشاورزی خبرداد وگفت: در راستای کشت پاییزه 2300 تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره برداران توزیع شده است.

بهروز الیاسی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با آغاز فصل کشت های پاییزه استان، کودهای مورد نیاز این فصل از کشت، از محل ذخیره 12 هزار تنی کودهای کشاورزی درانبارهای شرکت و همچنین حمل مستقیم از مبادی و پتروشیمی های کشور به مقصد کارگزاران و عاملین فروش، تأمین می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه 6000 هکتاری کشت کلزا در استان همدان، بعد از ابلاغ سهمیه کودی مورد نیاز این برنامه توسط سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت به طور ویژه نسبت به تأمین، تدارک و توزیع کودهای فسفاته و پتاسه مورد نیاز این محصول استراتژیک برای کلزا کاران اقدام کرده است.

الیاسی با اشاره به اینکه توزیع کودهای کشاورزی طبق سامانه های پایش و پهنه بندی و صدور حواله الکترونیکی است، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بیش از 2000تن انواع کودهای کشاورزی درهمدان

تأمین بیش از 2000تن انواع کودهای کشاورزی درهمدان