مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-22سياسي

استاندار مازندران: حضور با اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل به واسطه دفاع مقدس است


قدرت مردم ایران به واسطه دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شده و امروز به همه کسانی که در همه دستگاه های نظامی و انتظامی راه شهیدان را ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید محمود حسینی پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، اظهار کرد: دفاع مقدس عینیت بخشی به اسلام ناب محمدی بوده و زمینه تحقق آرمان های اسلامی را در کنار خویش دارد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس اوج ایثار و فدارکاری و مظهر وحدت ملت ایران به نمایش گذاشته و در این ایام اوج عقلانیت در مقابله با تهاجم قدرت های استعماری بوده است.

استاندار مازندران اضافه کرد: در 31 شهریور سال 59 دشمنان استکباری جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرده و صدام ملعون با ظاهر شدن در برابر دوربین ها و با پاره کردن قرار داد 1975 آغاز تجاوز به خاک ایران اسلامی رسما اعلام کرده است.

وی یادآور شد: در این ایام با شکل گیری وحدت در کشور حماسه ای ماندگار دفاع مقدس شکل گرفته که این حماسه برکات و دستاوردهای زیادی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

حسینی پور خاطر نشان کرد: شهادت ستون های نظام اسلامی را تا مدت های طولانی مستحکم می کند، جنگ به وسیله مردم ایران با در کنار هم قرار گرفتن ارتش و سپاه که به ایمان متکی بودند، پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: حضور با اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل به واسطه دفاع مقدس است

استاندار مازندران: حضور با اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل به واسطه دفاع مقدس است