مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-23فرهنگي

فراخوان نهمین جایزه جهانی اربعین / اختتامیه 7 بهمن 1402


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جایزه به برگزیدگان در رشته های عکس، فیلم، سفرنامه، - این جایزه به برگزیدگان در رشته های عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی، خادمین اربعین، اربعین پژوهی و نویسندگی کتاب با موضوع اربعین تعلق می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جایزه به برگزیدگان در رشته های عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی، خادمین اربعین، اربعین پژوهی و نویسندگی کتاب با موضوع اربعین تعلق می گیرد.

دبیر جایزه ی جهانی اربعین با اعلام این خبر افزود: موضوع کلی این رویداد در همه ی دوره ها و دوره ی نهم پرداختن با زاویه ی علم و ادب و هنر به موضوع امام حسین و عاشورا و اربعین است؛ و لکن در امسال به دلیل هتک حرمت های صورت گرفته به ساحت قرآن کریم علاوه بر موارد ذکر شده نگاهی ویژه به قرآن در اربعین، قرآن در عاشورا و قرآن در سبک زندگی و سیره ی امام حسین علیه السلام خواهد بود.

پیشینه جایزه جهانی اربعینسازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سال 1393 با توجه به ظرفیت معنوی بی نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه السلام، که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نهمین جایزه جهانی اربعین / اختتامیه 7 بهمن 1402

فراخوان نهمین جایزه جهانی اربعین / اختتامیه 7 بهمن 1402