مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-23سياسي

وزیر کشور: قم باید مقدمه سازی برای تمدن نوین اسلامی را رقم بزند


قم باید الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و مظهر جامعه اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد تا مقدمه سازی برای تمدن نوین اسلامی را رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از فارس، وزیر کشور، قم را الگوی جامعه اسلامی و گذرگاهی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: قم کانون مقاومت و مظهر قدرت فرهنگی نظام اسلامی است، قدرتی که موجب خشم دشمنان شده و مستکبران عالم را به ستوه آورده و در نقطه مقابل برای دنیای معنویت طلب امیدآفرین است.

احمد وحیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات سیدمحمدتقی شاهچراغی در دوران مدیریت استانداری قم اظهار کرد: در دوران این شخصیت کم ترین مشکل و حاشیه را در استان قم شاهد بودیم و ارتباط وی با نمایندگان، دستگاه ها، مراجع و مؤثران بسیار عالی و ارزشمند بود.

وی اضافه کرد: ما هر جایی که نیاز به یک فرد توانمند برای یک جایگاه ملی داشتیم به آقای شاهچراغی می رسیدیم، با این وجود وقتی به حساسیت قم نگاه می کردیم از تغییر وضعیت کوتاه می آمدیم اما با توجه به مسئولیت سنگین معاونت سیاسی وزارت کشور و اینکه بسیاری از مسئولیت ها متوجه این جایگاه است، ناچار شدیم که این شخصیت را به معاونت سیاسی منتقل کنیم که حوزه کاری این معاونت ناظر بر همه استان ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: قم باید مقدمه سازی برای تمدن نوین اسلامی را رقم بزند

وزیر کشور: قم باید مقدمه سازی برای تمدن نوین اسلامی را رقم بزند