مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

ستاد کل نیروهای مسلح: حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم


امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام با بیان این که پس از دفاع مقدس، حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم که به هیچ عنوان تسلیم نشده ایم، - امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام با بیان این که پس از دفاع مقدس، حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم که به هیچ عنوان تسلیم نشده ایم، گفت: این حملات همواره با معنویات مقام معظم رهبری و با هوشمندی نیروهای امام زمان علیه السلام خنثی شده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار این که پدافند هوایی ایران به اندازه ای قوی است که اجازه ورود و تجاوز هیچ پرنده ای را به حریم هوایی را نمی دهد، گفت: گزینه نظامی آمریکا  علیه کشور از 10 سال گذشته منسوخ شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام دوشنبه شب در نشست خبری در محل سالن سپاه کربلا مازندران در ساری به شکست آمریکا در سازش هدفمندانه با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: به همین دلیل از آن زمان پس از تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی تا کنون تحریم های ظالمانه را علیه مردم ایران عملیاتی کرده است.

  وی با بیان این که پس از دفاع مقدس، حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم که به هیچ عنوان تسلیم نشده ایم، گفت: این حملات همواره با معنویات مقام معظم رهبری و با هوشمندی نیروهای امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کل نیروهای مسلح: حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم

ستاد کل نیروهای مسلح: حمله های مستقیم امریکا علیه کشور را شاهد هستیم