مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:512023-09-11سياسي

ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشرویه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز با سفر به این شهرستان  باحضور در  محل پروژه های در دست اجرا؛ ابعاد اجرایی و فنی آن بررسی و نکات لازم را به پیمانکاران تذکر داد.

حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ادامه با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا زارعی امام جمعه بشرویه دیدار وگفت و گو کرد.

وی ضمن قدردانی از حمایت های وی از حوزه مدرسه سازی، گزارشی از اقدامات اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ارائه کرد و اظهارداشت:در سال جاری با تنظیم سند راهبری مسیرخدمت 1402 نظم اجرایی در حوزه مدرسه سازی خواهیم داشت و اجرای دقیق آن می تواند تحولاتی را در مسیر خدمت رسانی به آحاد و توده مردم داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ادامه افزود: این سند منطبق با سند بالادستی تحول آموزش و پرورش است که از جمله مواردی که بسیار ویژه به آن پرداخته شده است موضوع طراحی فضاهای آموزشی منطبق بر الگوی معماری ایرانی اسلامی است.

رخسارپور با اشاره به اثرات وضعی معماری در روحیه دانش آموزان تصریح کرد: محیط به عنوان مهم ترین رکن از ارکان آموزشی می تواند در یادگیری دانش آموزان ایفاگر نقش بنیادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی

ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی