مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:412023-09-11اقتصادي

مذاکره با شرکت مطرح چینی برای تکمیل پل خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یاسر سلیمانی عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم امروز با بیان این خبر، اظهار داشت: در حاشیه بیست و سومین رویداد بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین (CIFIT 2023) جلسه ای با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم، با قائم مقام و مدیران ارشد شرکت راه و جاده شیامن برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه با توجه به ظرفیت های بالای فنی مهندسی کشور چین در احداث سازه های آبی و با توجه مشابه بودن موقعیت جزیره شیامن نسبت استان فوجیان با جزیره قشم و سرزمین اصلی در استان هرمزگان و همچنین بهره گرفتن از تجربیات یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سازه های آبی چین این نشست دایر شد.

عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم افزود: این جلسه در راستای تکمیل پروژه شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس (شامل توسعه بندر کاوه- جاده و راه آهن و احداث پل خلیج فارس) به عنوان یکی از پروژه های راهبردی کریدور جنوب شمال کشور مذاکراتی صورت پذیرفت.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس با اتصال جزیره قشم به سرزمین اصلی، همواره به عنوان یک ضرورت جهت پیشرفت اقتصادی این منطقه در حوزه های گردشگری، نفتی و ترانزیتی جزیره قشم محسوب شده و یکی از مطالبات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با شرکت مطرح چینی برای تکمیل پل خلیج فارس

مذاکره با شرکت مطرح چینی برای تکمیل پل خلیج فارس