مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-21سياسي

استاندار خراسان جنوبی: جهادگران وابسته به دولت ها نشوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در نشست با مسوولان قرارگاه و شوراهای جهادی استان که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: بیان دستاوردهای دفاع مقدس و آثار و پیامدهای آن مهمترین محور سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه دشمن سه هدف نابودی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی را دنبال می کرد افزود: نابودی نظام اسلامی مهمترین هدف مثلث استکباری و صدام از تحمیل جنگ علیه ایران اسلامی بود که هشت سال طول کشید.

وی عنوان کرد: بر اساس تحلیل استراتژیست های غربی جنگ هشت ساله، یک و نیم برابر جنگ جهانی اول و دو برابر جنگ جهانی دوم بوده که بر ملت ایران تحمیل شده است.

استاندار خراسان جنوبی به بیان دستاوردهای دفاع مقدس بر گرفته از سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: جنگ تحمیلی باعث شناخت بهتر توانایی هایمان شد و این خود بر توان دفاعی جمهوری اسلامی افزود.

قناعت بیان کرد: از دیگر دستاورد های دفاع مقدس این است که کشور را از تهاجم های احتمالی ایمن کرده و مرزهای فکری و معرفتی انقلابی اسلامی گسترش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: جهادگران وابسته به دولت ها نشوند

استاندار خراسان جنوبی: جهادگران وابسته به دولت ها نشوند