مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18سياسي

سعید بهرامی جانشین سازمان بسیج هنرمندان شد


صبح امروز همزمان با روز شعر ادب پارسی و در آستانه هفته دفاع مقدس، سعید بهرامی به عنوان جانشین سازمان بسیج هنرمندان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز دوشنبه 27شهریور همزمان با اعیاد ماه ربیع الاول و روز شعر ادب پارسی و بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار و نیز در آستانه هفته دفاع مقدس، با حضور سردار فضل الله کفیل مسؤول مرکز هماهنگی و راهبردی اقشار بسیج و سعید بهرامی به عنوان جاشین سازمان بسیج هنرمندان معارفه شد.

در این جلسه جواد جمیری ضمن بزرگداشت روز ادب پارسی و تبریک ایام ماه ربیع الاول به شرح مختصری از فعالیت بسیج هنرمندان در سراسر کشور  از جمله حضور 88 هزار هنرمند بسیجی در 8 رشته تخصصی در انجمن های هنری و ادبی، با حضور در جشنواره ها و رویدادهای متعدد پرداخت.

جمیری ضمن ابراز خرسندی از حضور سعید بهرامی در سازمان بسیج هنرمندان از درگاه الهی برای وی آرزوی توفیق تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر داشت.

سردار کفیل در این جلسه ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از فعالیت بسیج هنرمندان و اقدامات جوادجمیری در این راستا تقدیر ویژه به عمل آورد و گفت: امروز مدیریت بسیج هنرمندان و فعالیت در عرصه هنر اهمیت وافری دارد و برقراری ارتباط با تمام هنرمندان در تمامی رشته ها  امنیت و اعتماد ایجاد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید بهرامی جانشین سازمان بسیج هنرمندان شد

سعید بهرامی جانشین سازمان بسیج هنرمندان شد