مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-12سياسي

جذب 10 میلیون گردشگری برای سال آینده در مازندران هدف گذاری شده است


استاندار مازندران با اشاره به اینکه سالانه 40 میلیون مسافر از استان های کشور به مازندران سفر می کنند، گفت: هدف گذاری برای جذب 10 میلیون گردشگر در سال آینده آغاز شد اما دسترسی به این امر نیازمند زیرساخت های بیشتر است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه سالانه 40 میلیون مسافر از استان های کشور به مازندران سفر می کنند، گفت: هدف گذاری برای جذب 10 میلیون گردشگر در سال آینده آغاز شد اما دسترسی به این امر نیازمند زیرساخت های بیشتر است.

سیدمحمود حسینی پور امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مردم مازندران در ایام پیاده روی اربعین خدمات مناسبی به زائران ارائه دادند که جای قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تلاش ما این است که از ظرفیت استان استفاده کنیم تا دولت به اهداف خود دست یابد، افزود: با تعامل و استفاده از ظرفیت سه قوه در دو سال اخیر اقدامات موثری انجام شد که رضایت مردم را در بر داشت.

حسینی پور ادامه داد: در اجرای عملیات عمرانی در یکسال گذشته 485 پروژه با اعتباری 5 هزار و 902 میلیاردریال در هفته دولت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه پروژه هایی با رسوب 27 ساله در مازندران داشتیم که شامل پل روستای اروست بود، خاطرنشان کرد: این پروژه در سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 10 میلیون گردشگری برای سال آینده در مازندران هدف گذاری شده است

جذب 10 میلیون گردشگری برای سال آینده در مازندران هدف گذاری شده است