مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-02اقتصادي

کاهش انتظار نوبت کشتی های استاندارد و بزرگ در بندر شهیدرجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: صف نوبت کشتی های سایز بزرگ با صف کشتی های کوچک در بندر شهید رجایی جداسازی شد تا زمان انتظار نوبت کشتی ها کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین عباس نژاد با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته ورود کشتی های کوچک و غیر استاندارد کانتینری به بزرگترین بندر تجاری و کانتینری کشور یعنی بندر شهیدرجایی افزایش چشمگیر و غیرمترقبه ای داشته است، اظهار کرد: آمار تردد این دسته از شناورها دو برابر افزایش پیدا کرده، در حالی که طراحی، ساختار و همچنین تجهیزات موجود در این بندر متناسب و مخصوص کشتی های استاندارد و بزرگ کانتینری است.

مشکلات عدیده ناشی از حضور گسترده شناورهای کوچک و غیراستاندارد وی ادامه داد: در نتیجه حضور گسترده شناورهای کوچک و غیر استاندارد مشکلات عدیده ای از جمله افزایش ریسک های عملیاتی و کاهش ضریب ایمنی به لحاظ ساختار غیر استاندارد این شناورها در تطابق با شناورهای استاندارد کانتینری که عامل افزایش حوادث تلقی می شود را به دنبال داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان اینکه کاهش نرم های عملیاتی و در نتیجه کاهش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها از دیگر مشکلات به وجود آمده است، عنوان کرد: استهلاک شدید تجهیزات تخلیه و بارگیری و اعلام نارضایتی مستمر اپرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش انتظار نوبت کشتی های استاندارد و بزرگ در بندر شهیدرجایی

کاهش انتظار نوبت کشتی های استاندارد و بزرگ در بندر شهیدرجایی