مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-29اقتصادي

افزایش 22 درصدی تردد زائران اربعین از مرزهای کشور


رییس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای با افزایش 22 درصدی تردد زائران اربعین حسینی از مرزها نسبت به سال گذشته بر استفاده از ظرفیت، ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای بازگشت زائران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بر اساس گزارش های مرکز مدیریت راه ها از زمان اجرای طرح اربعین حسینی تا روز گذشته بالغ بر یک میلیون و 360 هزار زائر ایرانی و غیرایرانی از مرزهای کشور خارج شدند که قریب به 50 درصد خروجی زائران از مرز مهران بوده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه باید مدیران استان همه ظرفیت ناوگان عمومی را به کار بگیرند تا زائران حداقل معطلی و توقف در مرزها را داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از زائران خواست تا سفر خود را برنامه ریزی و زمان بازگشت به کشور را زودتر از روز اربعین تعیین کنند تا خدمات رسانی بهتری در تأمین ناوگان فراهم شود.

رییس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای با اعلام افزایش 22 درصدی تردد زائران اربعین حسینی از مرزها نسبت به سال گذشته بر استفاده از تمام ظرفیت، ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای بازگشت زائران تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی تردد زائران اربعین از مرزهای کشور

افزایش 22 درصدی تردد زائران اربعین از مرزهای کشور