مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-19اجتماعي

هاشمی: اتوبوس های گروه بهمن، بهترین ها را برای زائران حرم رضوی عرضه می کنند


جلیل هاشمی مدیرعامل شرکت اتوبوس سازی اسنا (زیر مجموعه گروه بهمن) می گوید: زائران حرم رضوی شایسته بهترین ها هستند؛ ما نیز مدرن ترین اتوبوس شهری روز ایران که ماحصل زحمات کارگران و مهندسان کشورمان است را در شهر مقدس مشهد آزمایش کردیم و نظرات مدیران اتوبوسرانی مشهد، رانندگان، مسافران را جویا شدیم.

در همین رابطه مدیرعامل اسنا در پی ارزیابی محصول این شرکت در شهر مشهد گفت: اتوبوس 18متری اسنا در یکی از پرازدحام ترین ایام زیارتی و مسافرتی مشهد، وارد خط منتهی به حرم امام رضا(ع) شد تا عملکرد آن در سخت ترین شرایط ارزیابی شود.

وی در همین رابطه افزود: این اتوبوس در روزهای گرم تابستان و ایام منتهی به یک مراسم مذهبی و در شرایطی که این شهر مملو از مسافر و زائر، انجام شد و خوشبختانه کارآمدی اتوبوس و فناوری های آن رضایت بخش است وی اضافه کرد: اسنا از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن است و خدمات و کیفیت محصولات خود را با استانداردهای تراز اول این مجموعه ارائه می دهد.


این مدیر گروه بهمن در همین رابطه افزود: براساس ارزیابی نظر مسافران و رانندگان، اتوبوس 18متری اسنا عملکرد قابل قبولی داشته و حتی در گرم ترین ساعات روز نیز، هوای داخل اتوبوس مطبوع و متعادل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: اتوبوس های گروه بهمن، بهترین ها را برای زائران حرم رضوی عرضه می کنند

هاشمی: اتوبوس های گروه بهمن، بهترین ها را برای زائران حرم رضوی عرضه می کنند