مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:312023-09-18اقتصادي

مدیرعامل کارخانه قند ورامین: مسؤولان تکلیف کارخانه را سریعتر مشخص کنند


علیرضا فداکار مدیرعامل کارخانه قند ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص وضعیت کارخانه قند ورامین اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در راستای وضعیت کارخانه قند ورامین لازم است بدانیم، چگونگی پروسه تولید است که در کشور به عوامل زیادی اعم از پشتیبانی از جانب دولت، سرمایه گذاری و وجود بستر مناسب تولید بستگی دارد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته از جانب عوامل بالادستی هیچ تلاشی برای حل مشکلات قند ورامین نشده است، گفت: باید توجه داشت که برای بخش خصوصی منافعی اعم از حیثیت برند کارخانه و سرمایه و سودآوری بسیار مهم است.

مدیرعامل کارخانه قند ورامین بیان کرد: زمانی که محیط زیست طی نامه ای آلاینده بودن یک واحد تولیدی را اعلام کند آن واحد 2 راه بیشتر ندارد؛ راه اول انتقال کارخانه به شهرک صنعتی و راه دوم رفع آلایندگی کارخانه است که این مورد با توجه به شرایط امکان پذیر نیست، چراکه حتی با ایجاد تصفیه خانه صنعتی بازهم بوی نامطبوع حاصل از پسآب، باعث آزار مردم می شود.

  فداکار با اشاره به اینکه کارخانه قند ورامین در زمان احداث فاصله اش با شهر ورامین به شکل فعلی نبوده است، ادامه داد: اکنون با گسترش شهر و حذف فاصله بین کارخانه و شهر، با رفت و آمد ماشین سنگین به کارخانه در شهر گره ترافیکی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل کارخانه قند ورامین: مسؤولان تکلیف کارخانه را سریعتر مشخص کنند

مدیرعامل کارخانه قند ورامین: مسؤولان تکلیف کارخانه را سریعتر مشخص کنند