مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-13پزشكي

حمایت از 1600 زن نیازمند ایلامی در قالب طرح حمایت از مادران باردار و شیرده


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: این نهاد در قالب طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت از 1600 زن باردار و شیرده نیازمند کمک در استان ایلام را در برنامه دارد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: این نهاد در قالب طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت از 1600 زن باردار و شیرده نیازمند کمک در استان ایلام را در برنامه دارد.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:این طرح با مشارکت کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی عملیاتی می شود و تاکنون بیش از یک هزار و 300 زن باردار و شیرده در سطح استان که جزء دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند از مزایای این طرح برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه به افراد مشمول این طرح ماهیانه بن کارت خرید کالاهای خوراکی 350 هزار تومانی تعلق می گیرد، گفت: مادران مشمول از ابتدای چهارماهگی دوران حاملگی تا ماه ششم شیردهی از این مزایا برخوردار می شوند لذا خانواده ها می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط گوناگون استان در این طرح ثبت نام و سپس توسط این مراکز درمانی ثبت نام کننده برای دریافت خدمت به کمیته امداد معرفی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از زمان اجرای طرح تا پایان مردادماه امسال حدود یک هزار و 300 زن باردار و شیرده مشمول این طرح شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 1600 زن نیازمند ایلامی در قالب طرح حمایت از مادران باردار و شیرده

حمایت از 1600 زن نیازمند ایلامی در قالب طرح حمایت از مادران باردار و شیرده