مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-26سياسي

خاله قاصدک در رادیو اربعین/ برای اولین بار به کربلا می روم+فیلم


مریم وطن پور با براز خرسندی از حضور و اجرای برنامه در رادیو اربعین، گفت: از اطلاعات و ارادت کودکانی که با رادیو تماس می گیرند، دلم قرص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مریم وطن پور که در برنامه های کودک تلویزیون با نام خاله قاصدک شناخته می شود در گفت و گو با خبرنگار باشگاه توانا گفت: دیروز برای اولین بار به رادیو اربعین دعوت شدم و با تمام قلبم به آنجا رفتم.

وی با بیان اینکه از این حضور و کسب تجربه جدید در رادیو اربعین بسیار خوشحالم، افزود: برایم جالب بود کودکان و نوجوانانی که به رادیو پیامک می دادند و یا تماس می گرفتند، اطلاعات خوبی از امام حسین(ع) و اربعین حسینی داشتند و هوشمندانه درباره آن صحبت می کردند.

وطن پور ادامه داد: میزان اعتقادات کودکان و نوجوانان نسبت به این موضوع واقعا خوشحالم کرد؛ من همیشه نگرانم که نکند بچه های نسل جدید به خصوص دهه نودی ها، خدایی نکرده در بخش مهم اعتقادات به خصوص اطلاعاتی که درباره امام حسین(ع) است، کم رنگ باشد ولی وقتی دیدم این همه پیام و تماس داریم خوشحال شدم و دلم قرص شد.

وطن پور در پایان از اولین سفرش به کربلا خبر داد و گفت: تا الان قسمت نشده است مشرف به زیارت امام حسین(ع) شوم و جالب است زمانی که دعوت به رادیو اربعین شدم با من تماس گرفتند تا برای 2 یا 3 روز آینده من هم  ان شاءالله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاله قاصدک در رادیو اربعین/ برای اولین بار به کربلا می روم+فیلم

خاله قاصدک در رادیو اربعین/ برای اولین بار به کربلا می روم+فیلم