مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-17سياسي

آیا وجود بیگانگان فضایی یک حقیقت است؟


جیمی مائوسان و کشور مکزیک با برگزاری نشست رونمایی از دو جسد غیرانسانی به اهداف خود رسیده و با برگزاری نشست اخیر خود، به تیتر اول رسانه های مطرح و غیر مطرح جهان تبدیل شده اند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: چند روز پیش در کنگره مکزیک، جیمی مائوسان یک کارشناس خودخوانده و جنجالیِ حوزه بشقاب پرنده ها و بیگانگان فضایی، با سابقه ای سرشار از ادعاها و نظریه های اثبات نشده، برای رونمایی از دو جسد غیر انسانی ، نشست شگفت انگیزی برگزار کرد.

در این نشست از دو جسد غیرانسانی با قدمتی بیش از 1000 سال رونمایی شد! در طول این رویداد، مائوسان که به دلیل چندین دهه تحقیقات خود درباره پدیده بیگانه های فضایی شناخته شده است، با دانشمندان برای ارائه و بررسی این دو فسیل همکاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها، این دو فسیل از معدنی در کوسکو، واقع در پرو کشف شده اند و ادعاهای مطرح شده از سوی محققان درباره این نشست، توجه جهان را به خود جلب کرده و جنجال ها و مباحثه های گسترده ای را برانگیخته است.

در این نشست، مائوسان مدعی شده است که این اجساد غیرانسانی از کد و ترکیب ژنتیکی با اختلاف 30 درصدی از انسان ها برخوردار هستند.

تاریخ سنجی کربنی صورت گرفته روی این دو فسیل که توسط دانشگاه ملی خودمختار مکزیک (UNAM) انجام شد، تأیید کرد که این فسیل های دارای دست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وجود بیگانگان فضایی یک حقیقت است؟

آیا وجود بیگانگان فضایی یک حقیقت است؟