مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-23اقتصادي

تبدیل ساختمان تامین اجتماعی شفت به درمانگاه


به گفته نماینده عالی دولت در شهرستان شفت، در پی سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به شفت قرار شد ساختمان فعلی شعبه تامین اجتماعی به درمانگاه تبدیل و یا در صورت امکان ساختمان جدیدی احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، مهدی نقدی عصر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 51 پروژه عام المنفعه در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح ها بالغ بر 840 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

  نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به تحول خواهی دولت سیزدهم و لزوم تغییر برخی مدیران برای اجرای سیاست های دولت مردمی گفت: مناصب سیاسی در شهرستان، سیاسی و مناصب خدمات رسان صرفا بر اساس شایسته سالاری بوده است.

  فزماندار شفت با اشاره به رضایت سنجی از ارایه خدمات شهری در شفت افزود: ارایه خدمات شهری در شفت نسبت به قبلاً بیشتر شده، منتها با این سرعت رضایت بخش نیست و مستلزم تلاش بیشتر است.

  نقوی با اشاره به ساماندهی سگ های ولگرد بیان کرد: ساماندهی سگ های ولگرد نه تنها در شفت بلکه باید در کشور به صورت علمی و مدیریت شده، ساماندهی شود.

  نماینده عالی دولت در شهرستان شفت با اشاره به ضرورت راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شفت گفت: در پی سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به شفت قرار شد ساختمان فعلی شعبه تامین اجتماعی به درمانگاه تبدیل و یا در صورت امکان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ساختمان تامین اجتماعی شفت به درمانگاه

تبدیل ساختمان تامین اجتماعی شفت به درمانگاه