مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 22:502023-08-23سياسي

سردار جوانی: هدف دشمن، مایوس سازی مردم و مسئولان از آینده است


معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هدف دشمن، مایوس سازی مردم و حتی مسئولان و مدیران ما از آینده است، گفت: جهاد تبیین ، جهاد امیدآفرینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار یدالله جوانی، امروز در دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی اساتید بسیجی در مشهد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید و ترس و ناامیدی را از خود و دیگران برانید این نخستین و ریشه ای ترین جهاد شماست.

وی با طرح این پرسش که چگونه جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی انجام دهیم؟ گفت: به گفته مقام معظم رهبری، مکتب شهید سلیمانی و جهاد تبیین و امید آفرینی این شهید والامقام الگوی مناسب و کارآمدی برای این جهاد در زمانه ماست.

ما با ذهن مواجهیم، با دل مواجهیم، باید دل ها قانع شود.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: شخصیت های ایمانی وقتی که ایمان را با عمل صالح همراه کند، وقتی حرکت جهادی بکند، محصولش می شود شخصیتی مثل شهید قاسم سلیمانی که حتی دشمنانش او را تحسین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: هدف دشمن، مایوس سازی مردم و مسئولان از آینده است

سردار جوانی: هدف دشمن، مایوس سازی مردم و مسئولان از آینده است